fredag!

jag älskar verkligen livet nu, allting går så bra!

för det första så klarade jag mitt matteprov, jag hade bäst betyg av alla prov jag gjort! så goodbye sommarskola!
sedan så fick jag reda på att jag har mvg i hemkunskap, kan det bli bättre?
sitter halvfixad vid datorn i köket nu, isabell gick nyss ut till bussen. hon har varit här och hälsat på, ätit äggröra och snackat! ska ta och fixa klart mig nu sedan vänta tills klockan tickar och mamma kan köra mig till tåget.
åker ju somsagt till sundsvall ikväll, ska förmodligen hälsa på emil sedan ska jag hem till mina turduvor cissy och robban, ska övernatta där för jag ska upp och jobba imorgon och har ju somsagt ingen egen lägenhet än.
kommer få ta bussen som går 06:24 och jag börjar jobba 09:00 så jag får gå på tågstationen och roa mig med några tidningar i väntan på att få jobba!
sedan åker jag hem til ånge runt 13:15 på lördag, åker hem och vilar och äter god mat med mamma sedan får vi se om det blir utgång eller inte, är inte så värst sugen men det kan ju ändras. allting beror på vädret och folket!
ångekvällarna brukar ju inte vara någon höjdare, spelar ingen roll om det är något arrangemang eller inte, alltid lika skit ändå! några dagar kvar i skolan sedan är det över! känns lite hemskt när jag tänker på det, men jag ska få det så underbart när jag flyttar!

hörs imorgon när jag kommer hem.
ha en bra dag!

hörs
hugs/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback