23:10

ha ha, jag säger bara en sak.
jag älskar mamma!
vi åkte till viskan för att lämna nyckeln till cissy och robban.
När vi väl kom fram till viskan stod det en hög med fjortisar vid vägen och det första mamma sa "och där står det fjortisar som tror dom är något men dom lyckades inte så bra" ha ha, massa kommentarer på varje folk som gick förbi.
ganska glad att jag inte stannade, men skulle vara kul att umgås med c&r, men det kommer ju fler helger!
Sitter i soffan nu och saknar erik, Väntar på svar från rebecka också som är på bilbingo och vinner pengar åt mig!
 
funderar på att ta mig ett bad sedan gå och sova.
jag behöver ju verkligen sömn,
imorgon ska jag städa rummet så det är fint när erik kommer.
fast han får lov att vänja sig med smuts :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback