18:19

har tagit mig en liten promenad nu på kvällskvisten, gjorde ett stopp för att träffa mina favoritbrudar!
nu är jag hemma igen, har smörjt in mig lite i bus, ska ta och packa ihop kläder ur min garderob jag aldrig har och som jag ska ta med mig när jag flyttar för allt jag använder ligger i tvättstugan!

hörs

ingen vind kan blåsa omkull oss nu


--
uppdatering 19:26
nu har jag rensat garderoben, druckit vatten med pressad lime i och ätit morötter!
skulle vara skönt att gå och lägga sig med jag ska försöka vara vaken några timmar till.
ska gå och kolla på rosapantern 2, det är tydligen rolig enligt pappa så vi får väl se.

hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: amandah

söt blogg :)

2009-06-10 @ 18:28:10
URL: http://amaendah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback