18:11

nu på eftermiddagen har jag legat i soffan och kollat på avsnitt av beverly hills.
Känner mig så otroligt trött och hängig.
Imorgon MÅSTE jag ut på en promenad sedan ska jag försöka klippa klart gräsmattan.
låg och funderade förut om jag ska åka upp till farmor nästa veckan ,Jag saknar henne så obeskrivligt.
Kan ju åka upp någon dag sedan åker vi tillsammans hem hit på fredag eftersom jag fyller år då :-)
men nu först blir det sundsvall. sedan får vi se hur det blir med resten!
Ska förmodligen vara hundvakt åt laika också början av nästa månad eller något sånt då cissy och robban överger mig och åker till stockholm.

Hörs

-
uppdatering
ångeeeest!
nu ska jag ut och gå långt åt helvete och förbränna miljarder kcal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback