15:26

det bara regnar och regnar.
ikväll ska jag och mamma spela bingolotto, jag måste försöka umgås med alla här i familjen så mycket som går för sen kommer alla dra åt olika håll, mamma och pappa kommer jobba mkt som vanligt i sommar, jag flyttar, robban jobbar och kommer flytta, ante har flyttat. känns lite hemskt, tur jag inte flyttar så långt bort för jag kan ju erkänna jag kommer sakna dom! nu sitter jag och väntar på mat, ska äta fisk och vattenmeloooon  :-D
har även mejlat hyresvärden nu på lägenheten och hörde om en till lägenhet som cissy sa till mig, med balkong!
woho, inget man tackar nej till direkt!
haha och igår när jag kom hem och satte mig vid pappas dator så hade någon lagt mig som bakgrundbild, mamma hade varit i farten, my lovely dear!

nu är det mat

Hörs

jag älskar er!
(hittade inga bättre bilder på datorn)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback