13:02

Nu har jag klippt ungefär halva gräsmattan.
nyss duschat, lyssnar på eminem och skriver med min love, cissy!

Saker att se fram emot

Sundsvall torsdag-lördag, jobb=pengar
viskan på lördag
min födelsedag, fest!!!
gatufesten
yran?
shoppa sönder på ikea
flyttning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fester
fester
fester
jobb
jobb



svar på tal till en bruds blogg
ja men varför sitter du och skriver ut massa onödigt skit? säg det du vill och dra eftersom det är de du vill.
eller du har redan sagt mycket, och jag nöjer mig med det.
tack.
sluta tyck så synd om dig själv.

Kommentarer
Postat av: amanda

när fyller du årdå?:D jag fyller också år snart:O

2009-06-16 @ 14:31:14
Postat av: Cissy

Du är min sagosnopp!

2009-06-16 @ 19:47:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback