12:46

fy satan vad solen steker ute.
jag har legat ute och solat med matilda, och snackat en hel del.
ha ha jag tycker folk borde skämmas som är så avundsjuk för att jag har gått ner i vikt.
herregud, är väl bättre att ni är glad för min skull?

Ska gå ner och ta mig en shake till lunch sedan gå ut i solen igen.
satsar på en fin bränna till yran!

Och olsson, hör av dig till mig när du läser detta
du måste hjälpa mig med lönerapporten!


Hörs

--
uppdatering 15:00

gud vad jag har stekt idag.
svettas som en gris.
nu har jag gett upp för ett tag.
är ganska hungrig nu, 2 shakar idag, ska ta mig en 3:e nu.


Kommentarer
Postat av: martinmiljonär

Himla trevlig blogg,,,,Kommer jag att läsa fler gånger...ler

2009-06-27 @ 15:49:06
URL: http://www.metrobloggen.se/nolltillmiljonar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback