00:44

kan berätta lite kortfattat om balen.
pappa hämtade upp mig, sedan åkte vi och hämtade julia och rebecka
i magdbyn bytte vi bil till en raggarbil och så åkte vi på balen.
allting var så efterlängtat! har aldrig känt sån lättnad i mitt liv.
perfekt kväll helt enkelt.
såg även nu att jag hade en ros med några kvistar bredvid sängen som mamma hade ställt dit.
tack lovely, fick även en ros när de delade ut betygen, 1 mvg 1 vg och resten g, rätt nöjd!
imorgon ska jag lägga ut bilder på presenterna jag har fått.
sedan på eftermiddagen bär det av till sundsvall med rebecka, min finaste vän någonsin! vad vore jag utan henne?

nu är det dags för mig att sova, har varit en lång dag.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: heeej<3

du vore en skit:) fast det är du redan HÖHÖ lovveeee

2009-06-12 @ 01:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback