TORSDAG

det är sånt jäkla fint väder nu ute.
vaknade av att det var för varmt så då var det dags att kliva upp.
gjorde iordning en god frukost, fil med banan och gick ut och satte mig i solen.
den är alldeles för varm, man vet ju inte vart man ska ta vägen :-O
gårdagen var ju iallafall bättre än att sitta hemma men ingen höjdare heller.
har för mycket i tankarna nu för att någonting ska vara bra.
men fick åka karusell som var jäääkligt bra för stunden, ha ha!
tycker synd om våran fredde som hoppar på kryckor, stackarn
imorgon åker jag till staden igen,. ska förmodligen sova hos olsson för jag ska upp och jobba på lördagmorgon sedan åka hem och bara vara, ska se iafall isabell och josefin har tid att hitta på något också, saknar dom så det gör ont.
är ensam hemma så jag får roa mig med att gå ut i solen och steka.


hörs

--
uppdatering
nu har jag och olsson bestämt att jag ska övernatta där.
det blir middag och förfest? sedan gatufesten kanske, får se hur det går med min ekonomi, ha ha!
ska ju somsagt upp och jobba på lördag morgon, amanda med. så vi får väl vara sliten, men man får ju må som man förtjänar! solen steker som bara den, för varmt men jag ska tvinga mig ut igen.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Skönt att det löste sig med vart du ska sova eftersom jag inte är hemma :O

2009-07-02 @ 13:11:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback