test

Alla gör detta

Vad heter du? - anna
mellannamn? - emelia
Vart bor du? - alby snart sundsvall
Trivs du där? - nja
Brukar du läsa horoskop? - ja
Har du körkort? - moped
Vad spenderar du dina pengar på? - allt möjligt
Antal kuddar i sängen? - 5
Kan du baka bullar? - ja
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - inget av dom
Är du allergisk mot något? - vetinte
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Hur ser du ut idag? - ugly
Nästa mål i ditt liv? - - några kilon, flytta och bli lycklig
Vad såg du senast på tv? - nått
Hur svarar du i telefonen? - hallå?
Vem ringde dig senast? - issa
Vad sa den som ringde? - mycket
Antal timmar sömn inatt? - mycket
Sov du ensam? - ja


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: ingen
Fick dig att gråta: e
Du gick på stan med: mandygirl
Skickade ett e-mail till dig: ingen aning


HAR DU NÅGONSIN

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - ja haha
Tar du droger? - nej?
Vad är du mest rädd för? - kärleken
Vilka kläder sover du i? - pappaströjor
Vart vill du gifta dig? - ingen aning
Har du varit kär? - ja
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - ja
Gillar du att ha folk omkring dig? - ibland

STUFF


Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- ja
Är du ensam nu? - ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? -
Vill du gifta dig? - vet inte, hittar jag någon som jag vill göra det med så
Vill du ha barn? - ja

FAVORIT


Rum i huset? - mitt på sängen
Typ av musik?- allt möjligt
Månad? - juni juli augusti


DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? -
nej
Köpt någonting? -
nej
Varit sjuk? - lite
Sjungit? - 
ja
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Träffat nån ny person? -
nej
Saknat någon? -
ja
Kramat någon?
- nej
Kysst någon? -
nej
Haft sex med någon? -
nej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback