svar på tal

Anonym om Frågestund:
här kommer en fråga, hur många kilon har du gått ner? och hur mycket mera ska du banta?
tänk bara på att inte få några ätstörningar ;S det går fortare än vad du tror..
IP: 90.231.184.217


svar:
Jag har kanske gått ner ca 16 kg, jag vet inte riktigt hur mycket jag tänker gå ner, jag vill fortfarande ha kvar formerna men jag vill ha smalare mage och lår. vi får se hur mycket jag går ner och det där med ätstörningarna har redan kommit, och det är ingen stor risk att jag blir anorexi så du kan vara lugn:

hugs /A

Kommentarer
Postat av: Emma

tack!! Jäklar var du har gått ner, hur har du gått till väga? Vad har du ätit och inte ätit och hur ofta har du motionerat?!

2009-07-21 @ 20:07:56
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback