slut

är helt slut i kroppen.
med några timmar sömn inatt är jag fortfarande vaken.
åkte hem med tåget förut, kände att jag verkligen inte orkade festa.
Istället när jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett smarrigt gb inlägg på bilddagboken från en orolig tjej.
Sak samma så nu är jag hemma, har ätit middag, telefonsnack med isabell och melonätande.
funderar på att ta mig ett bad och rensa tankarna lite!

Och till olsson så är jag väldigt ledsen att jag åkte hem.
men jag hoppas du får världens bästa födelsedag imorgon, Massa fina presenter och tårtor.
sen ska jag baka en smarrig tårta och komma så snart som möjligt
och jag hoppas du kommer använda min present jag gav dig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback