Fredag

nu är jag äntligen hemma med min efterlänktade naturdiet!
Igår så drog jag och julia på ica och köpte godis, sedan drog vi till farmors lägenhet och övertog balkongen.
Vi satt där och åt för mycket kcal och pratade så våra käkar fick ont, sedan kom jag på att jag inte hade något batteri på telefonen så henke körde oss så jag kunde hämta min laddare hemma.
sedan resten av kvällen spenderade jag och julia framför tvn sedan somnade vi sött till att lyssna på regnet utanför.

Idag mår jag väldigt bra, lön, naturdiet och helg!
kan det bli bättre? svar ja.
tur mange ringde och gav mig lite glada nyheter!


en sak till.
folk som säger till mig eller skriver om mig att jag ska äta och må bra.
det är jättesnällt att ni bryr er men nu när ni inte är i min situation så vet ni inte hur det är.
och därför ska ni inte tro att det är så lätt och säga " det är bara att äta"
Jag vill älska mig själv, därför går jag ner i vikt inget annat :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Man älskar sig själv hundra gånger mer om man trivs i sig själv, vilket syns utåt också. En tjej med bra självförtroende blir automatiskt snyggare! GO GIRL!

2009-07-25 @ 17:26:14
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback