extra inlägg för olssons skull

nu har jag nyss varit ute på en skön kvällspromenad i regnet.
det enda dåliga var att jag hade förstora byxor som släpade i backen och blev blöt och mina skor var inte heller så torr.
Nu sitter jag iallafall här och ska försöka komma på ett inlägg att skriva, bara för amandas skull.
I helgen ska jag våldsgästa amanda heela helgen. på fredag kanske vi ska kolla på lägenhet eller någon annan dag i veckan, men det skulle vara bäst att åka på fredag eftersom jag ändå måste åka till sundsvall då, får hoppas pappa får ledigt på eftermiddagen. Sedan på lördag ska jag iväg och jobba, amanda med :-D Sedan ska vi baka tårta och åka på avskedsfest för rebecka, och på söndag blir det kalas för min prinsessa amanda!

Nu ska jag läsa bloggar och byta trosor om någon ville veta!
Hörs

Kommentarer
Postat av: amanda

haha även byta trosor:P haha cp. tack för inlägget ;)

2009-07-12 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback