anonyma

helt ärligt så förstår jag inte hur folk orkar sitta och kommentera anonymt?
för jag menar så jäkla svårt är det inte att få tag i vilka ni är om man nu vill veta det?
Om ni nu ska kommentera så kan ni väl kommentera något snällt annars bara låta det vara?:-P
Och till dig som kommenterade angående liposinol så tycker jag du ska köra upp något i röven
för du har ingenting med saken att göra och behöver inte ens bry dig om det, var glad för min skull eller låt det vara
det är ju mitt problem och inte ditt? Right.
och du verkar inte ha så stor koll på hur dom fungerar och vad dom gör i kroppen för den delen heller


tack för att ni läser min blogg
kyss älsklingar

Kommentarer
Postat av: emelie

Oj,jag hoppas inte att du menade min kommentar? jag menade inget illa! Dom funkar säkert jättebra, bara att man får gå på toa väldigt ofta men det visste du nog redan.. En person som använde liknande pillar förut har berättat det för mig och dom här ska tydligen ha samma effekt

2009-07-13 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback