22:15

nu är jag hemma, halvt ihjälfrusen har jag suttit och tittat på en teater jag inte förstod mig på.
men robert gjorde sina scener riktigt bra!

gårdagen:
åkte till staden vid 1, stod och väntade på att amanda skulle fixa batteri i sin telefon, så efter ca 30 minuter ringde hon mig, så jag traskade till hennes kvarter, jag hjälpte henne att diska, medans hon städade. Hanna och Rebecca kom efter ett tag då drog vi ut och käkade, sedan förkrökade vi hos amanda med folk innan vi drog ut till gatufesten, men vi var lite efter alla andra pga att man får räkna med sånt när man är med amanda :-D så vid 12 gick vi ner på stan, försökte oss på något som inte gick och någon blev nerslagen, söta tjejer som försöker sig på något som verligen inte är deras grej.
vi gick hem till amanda igen runt 3, vi skulle upp och jobba klockan 6 så det blev verkligen ingen sömn, är dock inte så trött än men ska snart ta mig min skönhetsdröm så jag inte sover bort dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback