Tillbaka

Hej sötnosar.
Saknat mig?

Jag har iallafall saknat er, Blogspot var verkligen ingenting för mig, inte än.
Men jag har fortfarande kvar konton där ifall att jag byter, men inte nu iallafall!

För er som inte följt mig på förra bloggen kan jag meddela att jag har börjat med gi metoden och tränar så mycket som jag hinner och orkar! Och så har jag och Josefin beställt och hämtat ur våra Håkan hellström biljetter.
Den 14 februari sitter vi och har en mysig middag med tjejerna, sedan lite senare på kvällen sitter vi på en buss påväg till hellström och lite lite senare så står vi längst fram och sjunger " OM DU VILL HA MIG, SÅ KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT"

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback