Frågor

Lovar du att vara ärlig? - ja
Du heter: - anna emelia jonsson
Smeknamn: - jag har inget smeknamn
Favorit låt just nu - utan dina andetag - kent
Beroende av: träning
Vad tror folk om dig? - alla tolkar olika
Stämmer det? - de som tycker att jag är bäst har helt rätt
Hur imponerar man på dig? - man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? - haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna sms - "kommer in nu :)<3"
Vart bor du? - alby men flyttar till sundsvall i sommar
Trivs du där? - NEJ
Äger du några converse? - ja
Är du allergisk i mot något? - ångebor
Har du haft sex idag? - nej
Vem sov senast hos dig? - minns inte
Nästa mål i ditt liv? - fortsätta med gi och gå ner mer i vikt - höja betygen - bli kär i en prins
Hur svarar du i mobilen? - "ja hallå"
vem ringde dig senast? - julia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? robban
Antal sömntimmar inatt - typ 7 timmar
Va du ensam? - ja
Tycker du om din pappa? - tycker om?  jag älskar han
Brukar du komma i tid? - till skolan? jaa
När blev du fotad senast? - vet inte
Hur känner du dig nu? - trött
Vanligaste färg på dina kläder? - svart
Är du aktiv i skolan? - jarå
Vad saknar du? - cissy och olsson!
Hade du en bra kväll igår? - ja, var ju på spinning!
Favorit dryck på morgonen? - mjölk eller vatten
När brukar du gå och lägga dig? - alldeles för sent
Är du blyg? - ibland
Sysslar du med någon idrott? - ja spinning, träningsmaskin och gym
Kärlek vid första ögonkastet? - jag har slutat trott på allt förän jag finner det
Vad krävs för att du ska bli full? - alkohol
Har du spytt offentligt? - njae
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? - SHOPPA
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? - nej
Är du bortskämd? - njae
Vad gör du i morgon? - skola - spinning - städa
Är du kär/förälskad i någon? - nej inte vad jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback