Allt vi behöver är lite tårar från vårat förflutna

Nu jäklar ligger jag laddad i sängen och väntar på att Beck ska börja, För er som är intresserad går den på tv4 klockan 21:00 så tryck på tv:n nu, det är bara fem små minuter kvar av friheten.

Och så är jag hungrig hela tiden när jag är hemma, ligger och funderar på om jag ska äta upp en hel flodhäst så jag är mätt för dagen iallafall, OM ENS DET nej jag tog i nu. he he

Imorgon ska jag på skolan och avbryta tystnaden som var förra veckan, såklart att alla saknat mig, speciell min klass så måste dit och krama om dom, nu hörde jag själv hur mycket jag ljög för jag hatar alla på min skola utom mina kossor, och efter skolan ska jag iväg och springa bort fett!


vi hörs imorgon lovers
HUGS

Kommentarer
Postat av: AMANDA

man är ju hungrig när man är hemma för att man har så tråkigt :P

2009-02-23 @ 00:05:47
URL: http://amandaolsn.blogg.se/
Postat av: Cissy

Men ja saknar dej mer å dom får iaf träffa dej :(

2009-02-23 @ 12:00:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback