chockad

Kortfattat så förstår man inte förän man sett att ett hus kan brinna ner så fort.
jag upptäckte att vårat uthus brann då jag gick ner för att svara i telefonen
Pappa fick ringa brandkår och jag ringde i panik till mamma och grät
jag var ensam hemma så jag sprang runt och visste ingenting.
sprang ut i panik och tog in kaninerna sedan stod jag och bara stirrade på branden.
efter en halvtimme kom brandkåren - ambulans - polisen och tidningen
pappa hann komma ca 10 minuter innan, mormor med.

Jag är så fruktansvärt glad att jag upptäckte det i den tid jag gjorde
och att jag ens var hemma då, så det var JÄVLIGT tur att jag inte åkte på skolan idag.

men mest glad är jag att ingen kom till skada och att inte det började brinna i vårat hus!
detta kom ju perfekt innan jul.

30 minuter innan brandkåren kom, idiotiskt?


Kommentarer
Postat av: Cissy

Tur att de gick bra gumman:O <3

2009-12-22 @ 15:23:59
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback