planering

imorgon efter skolan kommer mormor hit och hämtar mig sedan åker vi till kvissleby medans mamma och pappa redan är där och hämtar nyckeln samt packar in alla saker.
sedan ska vi städa, fixa sängen, soffan och allt sånt. sedan åka och handla mat samt saker från rusta,öb och sånt.
mattor, elgrejer och sådant. På lördag åker jag och jobbar sedan åker jag mamma och pappa på ikea och handlar alla möbler och fixar dom! Sedan hoppas jag allting är klart, vet inte när jag får internet, ska försöka fixa det fort.


vi hörs så fort som möjligt
ha det bra så länge.
KYSS FRÅN ERAN FAVORITBLOGGARE!
och SJÄLVKLART kommer det bilder från lägenheten

Kommentarer
Postat av: emelie

det finns inte indraget vanligt internet, dom ska göra det i höst/vinter. Vi har mobilt och det suger.. det är nästan ingen anslutning

2009-08-28 @ 07:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback