nattarbete

jag ska hänga med min friend isabell på hennes jobb inatt
branvakt!
stackarn är där helt ensam så jag som är sån bra vän hänger med henne
från 22:00 - 06:00  hur ska jag klara det?


ring oss för underhållning.
hörs
imorgon
stendöd

har nyss ätit mig till en ballong så jag ska klara mig hela natten lång!
kyss

och en sak till
jag vill ha tillbaka den gamla anna
som måste komma tillbaka
som motionerade varje dag, som tänkte på vad hon åt
som räknade kcal, allt som kom ner i käften
HON MÅSTE TILLBAKA!
allt hänger på att det finns björnar ute
och när man väl tänker"idag ska jag inte äta" det är då man äter
ÅHHHHHHHHHHÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nej, från och med imrogon som jag har sagt hela tiden
men nu gäller det! kom igen! jag tror på mig själv
65 kg ska finnas där innan det är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback