min bäste vän

då var det måndag igen.
igår fick jag besök, träffade min broder jag inte sett på flera år känns det som (1 vecka) och träffade min bäste vän
mamma och pappa var ju somsagt här med med massa saker.
Idag så var det en kort skoldag, fick matteböcker, lånekort. Åkte med rebecka hem till ljustadalen för hon skulle packa sedan tog vi bussen till navet och sedan vidare hit.
Nu har vi ätit middag och fika, hon ska sova här inatt, imorgon börjar vi 08:00! Döden,
Så vi får ta en tidigt buss in till skolan.  Har även fått förlängd anställning så jag är super glaaaad!
och så hittade jag en höst/vinterjacka på hm idag, så i veckan ska jag gå och köpa den när mormor har satt in pengar på mitt konto för jag ska få den av henne! Hoppas även att robert kommer i veckan!


Kommentarer
Postat av: amanda

åh vad mysigt ni har det då:D vadå för jacka?

2009-08-31 @ 19:58:26
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback