HEMMA

hej älsklingar.
nu är jag hemma.

Har haft en sån härlig helg!
igår så klev jag och amanda upp vid halv 7 för att vi skulle jobba, hade då sovit ca 3 ½ timme.
överlevde, jobbade, drog hem till olsson och duschade samt fixade mig och vandrade ner på stan för att möta upp rebecka, jag bytte även mina jeansleggings i till en annan storlek, vi gick runt på stan tills rebecka skulle på make up store och bli sminkad, när hon var klar drog vi till selånger och sedan hem. Och var spioner hela kvällen.
somnade sött tillsammans med rebecka på soffan, blöt och kall! bra när jag är så förkyld.

Imorse drog vi ner på stan och åt frukost sedan gick jag på gina och köpte min efterlängtade bikini, så nu är det vattengymnastik som gäller.
sedan ringde mamma mig i helgen och berättade att lägenheten är min sen 28! woho.

nu ska jag gå ner och byta om till varma kläder sedan ska pappa åka och hämta mamma så jag håller han sällskap

Kommentarer
Postat av: Isabell

härligt att du fick den lite tidigare :) Du får säga till om du vill ha hjälp med flytten eller något? ;P

2009-08-16 @ 21:02:50
Postat av: anna

isabell: yes babe det ska jag göra<3

2009-08-16 @ 21:11:45
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

I Miss You <3 :'(

2009-08-17 @ 00:45:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback