God morgon

Nu har jag ätit gröt till frukost så nu är det dags att städa heela nedervåningen åt mamma.
Måste ju göra någon nytta innan jag flyttar, right?
I veckan ska jag bo hos amanda, Måste ta och köpa någon present åt henne eftersom hon räddar mig från att sova på gatan hela tiden, Och så måste jag köpa en kalender och massa block till skolan.
Nej nu ska jag läsa klart bloggar, ge skutt mat och städa!

och lite roligt att jag blir anklagad för att en person har fått en anonym kommentar för första gången på bloggen verkar det som, Har man en blogg får man vara beredd på att ta massa skit! Vänj er eller lägg ner era bloggar.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Vem har anklagat dej? :O

2009-08-21 @ 14:53:03
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback