22:06

jag är så sjukt trött nu.
mormor kom och hämtade mig hos amanda efter skolan.
vi åkte till lägenheten, lastade av alla grejor mormor hade med sig sedan väntade vi på att mamma pappa ante och matilda kom, sedan har vi hållt på fixat och donat, runt 6 åkte jag mamma och pappa in till birsta, käkade på ikea och inhandlade massor av möbler och grejor sedan storhandlade vi mat. sedan åkte vi tillbaka till lägenheten och monterade sakerna, allting är inte klart än det får vänta tills imorgon.
ska upp tidigt imorgon för jag ska åka och jobba sedan kommer mamma och pappa in till stan och hämtar mig för vi ska ut till birsta och köpa matta,brödrost,mixer och sådant.


bilder kommer imorgon
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback