20:37

nu har jag nyss badat, och jag rakar alltid mina ben fel så jag blöder som en flodhäst!
Jag ser fram emot alla helger framöver, amanda klagar på att hennes liv är tråkigt, och jag kan hålla med om att mitt är lika dant så vi ska ändra på det och börja ha roligt igen! Det ser vi fram emot.
Och en sak som slår allt är att min älskade vän flyttar till staden på söndag och hon SKA med vaarje helg!
för övrigt så saknar jag Cissy, känns som att det var år sedan vi träffades och så är ju fallet med.
imorgon ska jag fira isabell, göra allting klart och sova tidigt.
för på måndag ska jag upp vid ca halv 5 tiden på morgonen.
tåget går 10 över 6

önska mig lycka till!
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: amanda

det måste vi =) och ja rebecka SKA också med! vi hade ju roligt sist ;) haha

2009-08-22 @ 23:25:02
URL: http://amandaolsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag bo i stan bor du kvar i Ånge, när du flyttar då är jag i Torpshammar :O vafaan, man får ju alrg träffa dej :;( Men när ja kommer tillbaka till Sundvsall, då slipper du inte mig en enda sekund ;) Jag Saknar Dej!

2009-08-23 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback