09:13

god morgon.
har nyss ätit frukost så jag ska klara mig fram till middag.
no problemo!
sitter och väntar på att isabell ska komma och hämta mig så vi kan åka på ica.
Jag ska ju nämligen bli några nyanser ljusare i håret idag! Det kommer nog bli snyggt, får jag hoppas.
och nu är det bara 8 dagar kvar tills jag flyttar.
 BARA 8 DAGAA A A R! gud va mysigt!

ikväll ska jag vara med olsson, jag hoppas vi ska göra något festligt, Och i helgen hoppas jag på utgång.
vem vet när jag kommer tillbaka på en fest i ånge?
Kyss

saknar denna bryyd!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Vilken ful , tråkig jävel , en sån kan du inte sakna :O ja, festa hemöver nånstans i helgen & bju med mej & Robban !! Så får ja träffa dej! <3

2009-08-21 @ 01:36:04
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback