VÄCK MIN VÄNSTRA FOT

DEN HAR SOMNAT, UTAN LOV!
HUR KUL ÄR DET DÅ? HE HE HE HE


nu har jag ätit middag, tänk jag kunde äta idag! woho
brockoli och skinkbit!
tror jag börjar bli sjuk, är argare än vanligt, fryser, ont i halsen och brrr


Jag glömde ju berätta att jag gav cissy robban & laika presenter

Laika fick ett hundben, MEN HON ÅT INTE UPP DET:(
Cissy fick en stegräknare som hon hade önskat sig i födelsedagspresent (den blev nån månad försenad) och så fick hon en leksaksbil :D
Och robban fick ett leksaksflygplan!

så nu hoppas jag att dom leker med det också annars blir det stryk

Kommentarer
Postat av: Cissy

Laika tuggar på det nu för fullt & leksakerna kommer fram i midnatt under sexet ;) Han ska få starta planet på min rakade bana & köra bilen på mina 2 rondeller :|

2009-04-19 @ 23:08:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback