söndag

Nu har jag sökt ett jobb i sundsvall, Som typ nått?
Någon telefonbokare av något slag, Så får jag det flyttar jag så snart som skolan slutat!
och på mcdonalds , HA HA. fast där hoppas jag att jag slipper vara
+ ett jobb till som nån säljare troja + nått städar jobb av något slag
ska försöka söka mer jobb nu så jag kan flytta i sommar, det skulle varit riktigt bra!
Så om någon vet nått jobb i sundsvall så kan ni ju gärna höra av er!

Ska ta och fortsätta söka nu!
Hörs


ett jobb till, man arbetar hemma vid datorn, det skulle ju vara skitbra!

några jobb till, eller jag har mejlat massor iallafall så jag hoppas på svar


Kommentarer
Postat av: Cissy

Sitta hemma vid datprn, va ä de för lyxjobb du sökt?

2009-04-19 @ 13:36:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback