LÖRDAG

Jag lever, ni behöver inte oroa er, Jag är i mer liv nu än när jag åkte hemifrån!
Har varit och fått sån livskraft av mina nära och kära = amanda + cissy och liiite robban då!

Fredag:
Åkte från ånge vid halv 1, Och när jag kom fram till sundsvall hoppade jag av och gick till amandas port, sedan traskade vi ner på stan och gick runt där någon timme, Vi åt lunch på en jättemysig resturang för bantarmänniskor, eller ja de va nyttig mat! Så jag tog mig en kycklingsallad och pratade för fulla muggar med amanda, Sedan gick vi runt på stan lite till innan vi tog farväl. Jag gick ner på navet och köpte en bussbiljett som jag inte hade behövt? Så jag kastade bort 13 kronor, But I'm alive! Sedan drog jag ju somsagt till bredsand! Cissy stod vid bussen och väntade på mig sedan drog vi in och snackade någon timme innan vi drog ner på stan igen och gick runt i affärer då jag fann min prins, EN SKITSNYGG SKINNJACKA, MÖRKBRUN FÖR 800 RIKSDALER, så om någon godhjärtad person kan skänka mig det så är jag happy sen! Nå, Vi gick och mötte upp robban och sedan drog vi hem till dem, kollade på tv och snackade sedan bar det av till macken och inhandlade nötter och vatten! Sedan resten av kvällen spenderade vi framför tv:n med massa snack! Gud som jag har saknat Cissy+amanda, Men nu har jag äntligen blivit återupplivad!

Lördag:
Vaknade runt 9 tiden då jag trippade in och tog mig en dusch, och gjorde mig klar innan hönerna vaknade!
Sedan höll vi på fixa och dona innan vi drog ner på stan! Jag gick till optikern, och cissy fick såklart följa med mig, medans robban stack på jobbet. Och efter det bjöd jag hon på en glass ifall ni ville veta åt jag också en, Mycket intressant. Jag ska faktiskt ut och gå sen så ni behöver inte bli hysterisk;( Well, vi satte oss och snackade ännu mer sedan tog vi farväl! Kramades och skildes som två ägodelar! Jag gick på station och tog tåget hem!


Och nu sitter jag här med jackan på? fråga mig inte varför, Men iallafall.
Ska ta och kolla om det har kommit in några lägenheter, sedan ska jag ut och gå!
vill verkligen flytta nu! Får se vad som händer ikväll! kanske plugga elelr så tar jag det imorgon

Har ni haft för er i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Cissy

Ja saknar dej redan :'(

2009-04-19 @ 13:33:47
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback