JAAAAAAAAAAAAA!

Jag är så jäkla glad!
satt på gymmet idag och så ringde det, jag var helt säker på att det var rebecka så jag svarade bara med ett vanligt hallå!
men jag märkte lika fort att det var en manlig röst, han ringde angående mitt ansökan av jobb, han undrade ifall jag kunde komma redan imorgon på en arbetsintervju men jag går ju i skolan då och det kom ganska hastigt så nästa onsdag ska jag dit till sundsvall på en arbetsintervju samt en kurs!
Hoppas verkligen jag får jobbet nu, är så glad att dom hörde av sig!
Förövrigt har dagen varit skön, stått i fiket med julia och sabina hela dagen och så bakade jag världens godaste kladdkaka. efter skolan drog jag somsagt iväg och gymmade ett tag, men efter samtalet drog jag till farmor med världens hjärtattack, ha ha, åt kladdkakssmet idag så det blir ingen middag för mig!

Hörs


Kommentarer
Postat av: rebecca

åh nej, ska du jobba på wecall. där har jag också jobbat :P det suger där :D

2009-04-29 @ 18:36:21
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback