HAPPY

godmorgon, inte vilket dag som helst utan en mycket bra dag!
igår så såg jag nämligen att jag hade räknat fel, jag hade gått ner 11 kg inte 10, och idag vägde jag mig och då såg jag att jag gått ner ytterligare ett kg, så nu står det på minus 12 kg + att jag är normalviktig nu!
Tog sovmorgon från skoltidningen eftersom vi ändå inte gör någonting.

Ska gå och platta håret nu!
Hörs

-
uppdatering 50 minuter senare
nu är jag klar, sitter och väntar på att robban ska kliva upp så vi kan åka!
kom o tänka på en sak, att varje dag jag vaknar känner jag på magen ifall den svällt upp?
för att jag ska vara säker på att jag inte gått upp i vikt, haha det låter ju inte så jättenormalt!
måste beställa löshår så fort som möjligt, kan inte använda mitt längre

saknar rebecka

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag är ju mkt normalare som känner på magen efter en promenad:D haha

2009-04-29 @ 08:50:54
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback