22:37

God natt, nu ska jag sova!
och jag hoppas på att det är sol imorgon så jag kan ta mig en promenad genom stan(byn)
Sedan ett allvarligt snack med Cissy så jag vet när jag ska åka dit, Börjar känna en stress nu!
Måste ju hinna göra matten jag har hemma också, Stressss
har ingen ork till att göra nå skolarbeten nu! Men tänk det är snart bara 1 månad kvar i skolan!
KAN NI FÖRSTÅ?
tyvärr har inte mamma hunnit göra ansökan om lägenheten än, så det får bli imorgon!


HÖRS

ps: ni som har getter kan höra av er till mig, för cissy är ute efter en, helst en killing!


Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Sv: En privatskola i stockholm och borlänge, kostar runt 100 000:- och du går sedan där i 9 månader, blir utbildad till frisör och makeup artist :-)

2009-04-15 @ 09:25:04
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Hejsan sötis!

Har du några roliga planer för kvällen? 8)

Hoppas att den blir riktigt trevlig och att du sover gott när du ska göra det!

MASSOR MED KRAMAR! ;)

2009-04-15 @ 19:53:21
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback