17:06

Nu har jag gjort mat, sitter och väntar på att alla ska komma hem så vi kan äta för jag är hungriig :-(
´det är så sjuuukt fint väder ute nu så att jag kanske går en jättelång promenad men jag är så rädd att det ska komma en björn eller en älg, eller varför inte hela safari?
Kom även att tänka på att jag kanske ska avvakta med att beställa p&l biljetterna eftersom jag inte vet om jag får jobb eller inte, Så ja!

Hörs sen

-
uppdatering 54 minuter senare

nu kräks jag snart, att sallad kan göra en så mätt!
usch, äckligt, Ska smälta maten eller vad man säger sen ska jag ut och gå!

- uppdatering 5 minuter efter

HERREGUD VAD ONT JAG HAR I MAGEN IGEN.
ÄR DET DÄRFÖR JAG ÄTER ELLER? FÅ NÅ FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback