16:02

Godmiddag.
Sitter på pappas jobb nu som jag har gjort sen typ klockan 14:00?
har suttit och kollat på massa lägenheter samt gått på ica och köpt middag, en shake + snacks =380 kcal eller något?
men om man vilar en timme förbränner man 72kcal, så om jag sover i 7 timmar har jag förbränt över 500 så det gör inte så mycket + att jag ska ut och gå en LÅNG promenad med julia, fast hon klagar att jag går så fort, men det kallas powerwalk! Nationella gick inte så jättebra idag precis, men jag gjorde mitt bästa och det är huvudsaken!
Och så har jag pratat med pappa om peace and love så vi ska ta och beställa biljett åt mig och ett stort + är att det är så sjukt många jag känner som ska dit, så allting kommer nog bli perfekt!

Nu ska jag terra julia och vänta på att mamma ska komma och hämta mig.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback