12:50

God förmiddag.
Sitter och väntar på att mobilen ska laddas klart så jag kan gå ut och gå!
I need music, U know!

I kväll ska jag ta mig ett lång bad med massa produkter i ansiktet och bara rå om mig själv!
Ibland behöver man det!

Hörs


UPPDATERING 14:36

nu har jag varit ute på min 7 km långa promenad!
är lite slut och svettig i kroppen men det är smällar som är skön!
sitter och lyssnar på NRJ's webradio som spelar samma låtar om och om igen.
det är som alla andra web radiosar, samma musik, men det är bra musik
som man snart är utlyssnad!
Och så har jag även lagt mina vita tygskor som är gul i klorin och hoppas på att dom är vit i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Aa precis! hur skall de då få sina produkter sålda liksom :-S gillar din Blogg :$

2009-04-13 @ 18:00:19
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; nene visst är det så :(

GRR, gillar bilden.

2009-04-13 @ 18:08:24
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback