Tears and rain

halloj!
håller fortfarande på stöka med mitt rum, river tapeter och drar ut spikar!
jag får aldrig nog heller, ha-ha jag gillar faktiskt att hålla på med detta.
Och samtidigt som jag gör detta lyssnar jag på James Blunt, älskar karln!
är sjukt sugen på vin också, men nu ska jag vara duktig och säga att jag inte har åldern inne för alkohol! (a)
idag gick jag upp till skrubben som pappa storstädat och hittade en GRYMT snygg och skön kofta, rosa också!
den passar nog bra in i min garderob, och till vinterkylan, Den ligger just nu i tvättstugan och väntar på att få rulla omkring inne i tvättmaskinen... Hittade även 3 skärp där som nog kommer vara till stor nytta till mina outfitter, Stavade säkert fel där men ni förstår nog vad jag menar!:)
Den enda jag har i tankarna är hur snyggt mitt rum kommer bli när jag fått ordning helt, Mitt drömrum nog, får hoppas iallafall! Ska nog snart fortsätta med detta, Nog för klockan är bara 21:59, egentligen ska den vara 22:59 men det är ju somsagt vintertid nu! Så glöm nu inte bort att ställa om tiden! en timme fram!
Och så vill jag flytta här i från, men nu får jag faktiskt lov att stanna kvar några månader till för jag ska få ett scnyggt rum!
Hoppas min kära mor kommer gilla rummet så får hon ta över det efter mig, och ja mamma, SVARTA LISTER!
inge vit här inte!

nej.
pååterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback