Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen..

..Jo lite så är det, Nu har jag kollat runt på youtube och hittat massa videobloggar på Blondinbella. Har inte fattat att hon blivit så känd bloggare, Hon skriver ju inget speciellt? Menmen.
Imorgon ska jag åka till sundsvall, ska gå på stan med min älskade broder medans mamma är på konferans.
Har hittat en skitsnygg klänning från gina tricot jag vill ha, Men är pank! Så ska försöka flirta med robert så han lånar ut pengar till mig, Om han har så att säga..
Måste ladda upp ny musik på mobilen också, Men jag har tappat bort kabeln så det går inte så bra, Plus att jag inte har min bärbara dator för den är död, Så jag kan inte skicka via blåtand heller!
Nu ska jag gå och kolla på film & äta apelsin!
På återseende.

Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback