Jag är den som förlorar men jublar ändå.

Godkväll!
Idag har jag typ, Klivit upp ätit middag frukost fikat o så, Sen fixat kläder inför halloween.
Haft en jävla mensvärk, Höll på spy, Gosat med Schappo, Knäppt kort.
Sen tog jag in min kanin för ett tag sen, Sen så satte jag mig ner med honom då somnade han på en gång.
Känner en skuldkänsla att jag inte umgås med honom varje dag!
Djur sviker inte som människor gör iallafall, Speciellt när dom säger saker men gör det inte.
Ni som känner att ni gjort de kan ju ta åt er!
Ska beställa freak glasögon snart också, De på bilden nedan var Roberts, Men ska sno dom nåndag!
Sen kom jag på idag också att jag är så jävla glad att jag inte har ett förhållande, Det är ingenting för mig tror jag!
Att binda sig till någon och så, usch neeee lev livet istället, Nog att det känns ensamt ibland. Men vafan!
Life goes on! Man slipper ju bli sårad också, och så slipper man bli.............

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback