Ingen fest utan istället singstar med de som gjorde mig till liv.

Det blev inget festande för mig, utan åkte hem runt halv 8, Gjorde en svingod fruktsallad och åt middag.
Sedan fick jag i mamma och pappa att vi skulle sjunga singstar, Så under dessa 3 timmar har jag och mamma stått och sjungit ( skrikit) i mickrofonen och dansat, Haha jo tack och hörde faktiskt att min mamma kunde sjunga ganska bra.
Så nu ligger jag här i sängen med en jätte hes röst. Tog även lite bilder, och en bild på min outfit för dagen.
Knäppte den speciellt för dig Emma som tyckte jag skulle lägga upp det.



pappa&mamma sjunger för fullt.

min outfit förutom att tightsen sitter lite skumt på bilden.


på återseende.


Kommentarer
Postat av: Cissy

HAHA, skulle man hört ;) <3 , Snygg Outfit baby <33

2008-11-03 @ 13:31:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback