Godmorning Sweden.

Oj, en trogen läsare och det  var Daniel.
Funderar på att starta en frågestund, eller bara om ni vill att jag ska skriva om något speciellt.
Så frågefältet är öppet hörreni.

Har nyss vaknat och tagit mig en morgondusch, Skönt.
Kände ju inte mig direkt så fräsch igår när jag aldrig duschade efter spinningen.
Så jag tog mig en extra lång dusch idag!
Ska strax gå och blåsa håret, fixa mig lite och klä på mig.
Dagens outfit blir nog ;
Svart klänning, Tights och en rosa kofta.
Den jag skrev om i ett tidigare inlägg, den som jag hittat uppe på vinden!
Hoppas det blir snyggt, En sköt outfit nu i det kalla vintervädret.
SKa ut och knäppa lite kort sedan tror jag, Om min kamera vill funka idag.

Menmen, ha en trevlig onsdagsdag!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback