07:30, VAKNA FLICKA LILLA.

Ja som sagt, Klockan 07:30 ringde min väckarklocka i morse, Då skulle jag vakna men sov till klockan 8.
Då jag klädde på mig kläderna jag ska ha i kväll det blev, Spets tights, Svart klänning och en sidan "jacka" med blommor på från gina tricot sedan käkade jag frukost, Sedan drog jag ner till rebecka så nu sitter jag här på sängen med datorn i knänen och ska lyssna på lite musik, Ni undrar kanske varför jag är så sjuk att jag åker ner hit den tiden på en Fredags morgon när man kan ligga och njuta av stunden i sängen, Jo ni förstår att hon skulle låna min ögonskugga och så skulle hon locka mitt hår, Plus att mina föräldrar jobbar idag så jag skulle inte haft någon annan skjuts, och vi åker typ vid 2 till Ånge för att sedan ta bussen till Ljungaverk för att lämna av rebeckas väska sedan tillbaka till Ånge igen!
Hann även ge min kanin mat imorse, Men kände ångest i bilen påväg hit att jag känner mig som en billig hora, Men det är ju mode somsagt så jag lär ju knappast vara den ändå i spetstights!

Nu blir det musik!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad blir det för gött musik?

2008-10-31 @ 11:32:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback