Lite mer fakta om min dag.

Hade matteprov idag, Det gick som det gick. Men jag gjorde mitt bästa!
Och så träffade jag Josefin idag så nu är det lite ändrade planer när vi ska se hellström, Matilda och Elise ska även med!
fyfarao vad jag längtar, Kommer bli så sjukt skojj!
En helg i östersund med världens finaste brudarna & Hellström!!!
Men iallafall, Gjorde middag idag åt mig och mamma, Vi käkade och snackade på om gymnasium, Jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill bli?!
Sedan blev det lite singstar men mitt humör klarade inte det så jag gav upp (jag förlorade)
Måndag klockan 20:00 ska alla kolla på 4:an, Då ska hellström vara på tv:n he-he.
Nu ska jag fortsätta kolla på idol!
Robin bengtsson är bäst!!


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback