Utan din luft.

Jag låg och drog mig i sängen imorse allt för länge, och helt plötsligt hade jag tagit sovmorgon.
Men det gör ingenting, för jag har ingen lektion nu för jag har slutat kören.
Funderar på om jag ska göra en lista på vad jag ska köpa i julklapp till alla, annars lär jag nog glömma bort allt..
Antes julklappar är i stort sätt helt uttänkt, Får ena hans julklapp imorgon, Och mammas är klar den med!
Förutom att jag har 2 julklappar kvar till dem..
Åker på skolan runt 9 halv 10. Så nu har jag ätit mig mätt till frukost för en gångs skull.
Skön dag idag tror jag, förutom kylan som kryper omkring!

Denna låt gästas jag med nu.

http://www.youtube.com/watch?v=JbipYEPnraQ&feature=related

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback