Tårar.

Några månader efter, Kommer jag på hur ont det gör.
Jag har försökt lagt det bakom mig, Men det kommer tillbaka.
Det svider, Det gör så sjukt ont!
Jag har skrattat bort det, Men det är verklighet.
Det funkar inte att bara skratta bort.
Känslor, det var känslor. Ibland förstår man bara inte.

Det finns bara några få tomma ord kvar.
Pågrund av dig, Kan jag inte le.
Pågrund av dig, Kan jag inte andas.
Jag har försökt kämpat.
Det är smärtan av högsta grad.
Du ler, Men vet du själv hur det känns?

Lyckan i mitt liv, har jag glidit ifrån!
Pågrund av dig.
Har försökt
Men när jag blivit stark igen.
Om jag någongång blir det.
Ska jag ge mig ut på nya tag.
Då ska jag kväva dig bland alla minnen.


Kommentarer
Postat av: Cissy

/=

2008-12-02 @ 22:16:02
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback