Lista

VAR ÄRLIG

Nämn någon som gjorde dig glad igår: ingen alls
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: låg här
Det sista du sa högt: hejdå
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: knäck :|
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: vitt
Godaste glass-smaken: jordgubb och vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo
Drömmer du mycket: ja helt mitt liv har jag byggt upp på en dröm, men den lär ju inte slå in
Mardrömmar: jo
Vilket ämne är roligast i skolan: syslöjd
Favoritlåt: många
Vad ser du om du tittar åt höger ? spegeln, dörren kläder mm
Vad gör dig glad just nu: kläder
Vad ska du göra härnäst: kolla på mer kläder
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: trött och less
Favoritgodis: hm, ingen speciell favorit
Klädsel just nu: stor tröja och trosor
Hur många kuddar sover du med: 4.
Spelar du nåt instrument: nää
Morgon- eller nattmänniska: beror på
Vilka är viktigast för dig: de som står mig nära
Bio eller promenad: båda
Snarkar du: inte vad jag vet
Stjärntecken: kräftan
Vad vill du jobba som? make-up artist, stylist/sykläder
Stökigt eller välstädat? mitt emellan
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? om jag fick mycket pengar, men då skulle det varit en stor summa
Antal timmar sömn inatt? vet inte
Sov du ensam? ja
Vem sov du med senast ? farmor
Vad ser du fram emot? 22 december
Vad vill du ha just nu? nyår
Vem längtar du mest efter ? :)
Vilken buss åker du oftast?
den som går till ånge och hem ifrån ånge
Vilken årstid är det nu? vinter
Har du varit kär? mm
Är du kär nu? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback