Fredag.

För det första måste jag tillägga att min bästa älskade vän rebecka har skaffat en mobil.
Tänk er, hon har inte haft det på över ett år snart tror jag! Så nu kan jag äntligen nå henne när jag vill!
Vilken lättnad:)

Min dag har varit suverän, Jag och cissy drog till birsta och shoppade.
Efter några timmar åkte vi in till stan, Käkade med henne och robban sen gick jag på stan själv.
Olsson räddade mig ganska snabbt, Vi gick och käkade igen he-he, och sprang runt i affärer.
Nu har jag äntligen kommit hem och tagit en alvedon!
Något skumt med mamma, hon ska på krogen?!

Inhandlat idag:
Stickad kofta - Only
Stickad halsduk - Gina tricot
Kofta - gina tricot
Jeansleggings - Gina tricot
Trosor - Gina tricot
Tröja - Cubus

Hittade ingenting att ha på nyår och så har jag fortfarande mitt presentkort på hm kvar.
Bilder kommer senare!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback