400 slag.

400 slag, Mitt hjärta dunkar 400 slag i sekunden.
Du gav mig döden, du gav mig blicken.
Visade mig vägen, till ett bättre tillfälle!
Jag väntade mig ett gammal kvarter, Där vi kunde vandra tillsammans.
När jag stod i min moders dörröppning. Kände doften av en gammal fest.
Drog in ett andetag och kände mitt hjärta.
När de gav mina 400 slag ett spark mot framtiden.
Från den dröm du gav. Till den verklighet jag fick.
Våra dagar blev till ett, Ett nedlåtande ord och vi krossade deras hjärtan!
I 400 slag, Och ett rop på hjälp!
Det ångar upp en protest i våra papper, Suddar lite lätt med pennan.
Och ryggar tillbaka i stolen.
Försökte bygga upp en liten mur som ingen kunde komma över.
Men ni krossade den som dina ögon kunde göra i min värld.
400 slag, och ni är ute ur min värld.
Men mitt hjärta fortsätter kämpa.
De försöker se vad det är vi vill, De försöker se vad vi har att ge!
Men i dina ögon kan de drunkna, I mina händer kan de kvävas!
I våra 400 slag.
Kan de älskas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback