tisdag

Kortfattat om dagarna som varit.
I fredags blev det vin med tjejerna, i lördags middag med julia, i söndags sängläge
och igår hade jag stadskörning som faktiskt gick bra sen hängde jag med tjejerna, fick mina ögonbryn färgad och fixad och så fixade vi iordning vårat projektarbete. Idag så har jag haft en lektion på skolan sen iväg på praktik. Och nu på eftermiddagen har jag haft telefonterror för att fixa farmors födelsedag sen har jag pluggat teori. Sista gången jag gjorde fasen så fick jag 60 och 63 är godkänd. Så imorgon hoppas jag verkligen att fas A blir avklarad.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: amanda

hej anna, jag väntar på min videoblogg

2011-09-23 @ 00:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback